Kedves Érintettek!
A kollégiumi várólista egy dinamikusan működő folyamat, azaz nincs határidőkhöz kötve. Amennyiben jelentkezésed ügyintézés alatt van és már egy ideje leadtad, úgy jelentkezésedet az ezzel foglalkozó ügyintéző ellenőrizte, hibát nem talált benne. Ez nem egyenlő azzal, hogy felvételt nyertél, ez csupán annyi információt hordoz magában, hogy a jelentkezésed rendben van. Amíg valamilyen dokumentum nem megfelelő, addig javításra vissza fogod kapni kérvényedet.
A megüresedett férőhelyek számát nézve tudunk a kieső helyekre várólistáról hallgatókat felvenni. Amellett, hogy a jelentkezésedben nem találtunk hibát, különösen figyelembe vesszük az egy főre jutó jövedelmet és a Budapesttől való távolságot. Felvételt akkor nyersz, ha a Neptunban a felvételi határozat kiküldésre került a beköltözési információkkal.
Amennyiben jelentkezésed javításra vissza lett küldve, akkor azt az Ügyintézés->Kollégiumi Jelentkezés menüpontban, az általad leadott kérvény + jelére kattintva elérhetővé válik a javítási funkció, ahol megtalálod a hiba forrását és az ügyintéző javaslatát annak megoldására.
További kérdés esetén a jelentkezes@kolhok.elte.hu címen érhettek el bennünket.